Oprócz wspomnianych najpopularniejszych obecnie sposobów reklamy i promocji strony internetowej tj. pozycjonowania, reklamy na faceoobku oraz reklamy w Google Adwords możemy spersonalizować Twoją kampanię lub znacznie ją rozszerzyć o inne portale lub media. W zależności od specyfiki działalności lub grupy docelowej klientów może okazać się to wręcz konieczne, ale w tym nasza głowa, żebyś świadomie podejmował decyzje, czy i jak musisz działać.
Chętnie przedstawimy co możemy zaproponować i dlaczego akurat dedykujemy dane rozwiązanie dla Twojej firmy.
Poniżej kilka przytoczymy kilka rozwiązań:
LinkedIn - międzynarodowy serwis społecznościowy, specjalizujący się w wiązaniu użytkowników relacjami zawodowo-biznesowymi, tu tez warto się pojawić, a dla wybranych działalnosci jest to wręcz sprawa obowiązkowa.
Oczywiście są jeszcze inne miejsca w sieci gdzie być może Twoja firma powinna się znaleźć (Revelry, Etsy, może nadal NK) - chętnie pomożemy, wyjaśnimy, przedstawimy co, jak i dlaczego, a na koniec zdecyduj sam czy będzie to dla Twojej firmy korzystne, jednak dobrze, żebyś świadomie z czegoś rezygnował. Oczywiście w 100% zgadzamy się, że dużo zależy od specyfiki firmy, charakterystyki grupy docelowej itd. i dlatego należy precyzyjnie określić, w których portalach nasza marka musi być obecna, a z których mediów możemy zrezygnować tracąc relatywnie najmniej.